image/svg+xml
image/svg+xml

Satınalma Süreci Hakkında Bilgi

Satın Alma süreci ile ilgili dikkat edilmesi gereken noktalar:

Satın Alma sürecini avans olarak ya da Doğrudan temin ile gerçekleştirebilirsiniz. Avans yoluyla gerçekleştirmek istediğinizde talebinize istinaden gerekli meblağ sizin hesabınıza yatmakta ve gerekli alım işlemlerini gerçekleştirmeniz için 2 ay süreniz bulunmaktadır. Doğrudan temin ile alım yapıldığında onay verilip malzemeler/hizmet alınıp fatura kestirildikten sonra ilgili firmanın hesabına aktarım yapılmaktadır.

  • Doğrudan temin ile yapılmak istendiğinde;

UBYS Projelerim sayfasından---Talepler---- Satın Alma Talepleri--- Proje Seçiniz----

Sol üstte yer alan + işareti ile yeni alım talebinizi oluşturmaya başlayabilirsiniz----malzeme satırının en solunda yer alan kutucuklardan hangi malzemeyi seçmek istediğinizi işaretleyip miktarı yazınız. Sol üst köşeden kaydettikten sonra almak istediğiniz malzemeler taslak olarak kaydedilmektedir. Taslaktan düzenle deyip inceleyip herhangi bir düzeltme yapmayacaksanız sol üst köşeden BAP Ofise gönder yapıp formun çıktısını alınız ve imzalayınız.

Sonrasında  Formlar/Belgeler kısmında yer alangörevlendirme (A2) formunu düzenleyip 3 nüsha düzenleyip imzalayınız.

İki belgeyi BAP Koordinasyon Birimine iletiniz. Görevlendirme belgeniz Birimimize ulaşıp Harcama Yetkilisi tarafından imzalandığında size maille sonraki aşama ile ilgili bilgi verilecektir.

 

  • Avans ile ilgili işlem yapmak istendiğinde;

UBYS Projelerim sayfasından---Talepler---- Avans talepleri--- Proje Seçiniz----

Sol üstte yer alan + işareti ile yeni alım talebinizi oluşturmaya başlayabilirsiniz----Banka vb bilgileriniz doldurduktan sonra malzeme satırının en solunda yer alan kutucuklardan hangi malzemeyi seçmek istediğinizi işaretleyip miktarı yazınız. Sol üst köşeden kaydettikten sonra almak istediğiniz malzemeler taslak olarak kaydedilmektedir. Taslaktan düzenle diyip inceleyip herhangi bir düzeltme yapmayacaksanız sol üst köşeden BAP Ofise gönder yapıp formun çıktısını alınız ve imzalayınız.

Sonrasında  Formlar/Belgeler kısmında yer alan görevlendirme (A2) formunu düzenleyip 3 nüsha düzenleyip imzalayınız.

İki belgeyi BAP Koordinasyon Birimine iletiniz. Görevlendirme belgeniz Birimimize ulaşıp Harcama Yetkilisi tarafından imzalandığında size maille sonraki aşama ile ilgili bilgi verilecektir.

Birimimizden malzemeleri alabilir ve fatura kestirebilirsiniz bilgisini almadan malzemeleri almayınız ve faturayı kestirmeyiniz.

Fatura Bilgileri (BAP)


Projeler kapsamında yapılacak alım işlemleri sırasında kullanılan 3 farklı fatura çeşidi mevcuttur.
1- E-Fatura
2- E-Arşiv Fatura
3- Islak İmzalı (elden) Kesilen Fatura

Proje kapsamında fatura kestirmek için ilgili firmaya aşağıdaki bilgilerin iletilmesi ve buna göre fatura kestirilmesi gerekmektedir.

Proje kapsamında yapılacak alımlar ile ilgili kestirilecek faturalarda açıklama olarak;


Bartın Üniversitesi BAP Koordinasyon Birimi ............. Nolu Proje 

Bartın Vergi Dairesi

Kurum VKN:  8150449452

Alt Birim VKN: 1421015507 

*E-Fatura kestirilecekse ( Kurum VKN 8150449452, Alt Birim VKN 1421015507 iki VKN'nin de firmaya  bildirilmesi gerekmektedir. E-Fatura programında Alt Birim VKN girilecek alan yok ise sadece Kurum VKN girilmelidir. ) E-Arşiv Fatura veya Islak İmzalı Fatura ise sadece Alt Birim VKN: 1421015507 olarak kestirilmelidir.